پخش عمده گونی در تهران

پخش عمده گونی در تهران

پخش عمده گونی در تهران توسط بازرگانی فاضل بافت به صورت سفارشی در تیتراژ دلخواه مشتری انجام میپذیرد.

استفاده از گونی سالهاست که به منظور حمل و نقل و بسته بندی انواع محصولات رواج دارد.  محصولات متفاوت طبق استانداردها و قوانین بهداشتی متفاوت، حمل و نقل و بسته بندی می شوند پس به منظور توجه به نوع محصول از انواع کیسه گونی های مختلف  میتوان استفاده کرد.

گروه صنایع بسته بندی و گونی بافی فاضل بافت تهران انواع گونی های پلاستیکی را تولید می کنند . فرایندتولید گونی و پلاستیک در کارخانجات گونی بافی متفاوت است و کیفیت بافت رول های گونی نیز متفاوت است.

گروه صنایع بسته بندی و کارخانه گونی بافی فاضل با نام تجاری فاضل بافت پخش کننده عمده رول ها و کیسه های پلی پروپیلن PP و پلی اتیلن PE در تهران است 

پخش عمده گونی پلی پروپیلن

کیسه های پلی پروپیلن یا به اصطلاح کیسه های PP با داشتن استحکام بالا، از وزن بسیار پایینی برخوردارند. این نوع کیسه ها رد گروه کم هزینه ترین و اقتصادی ترین نوع بسته بندی قرار میگیرد.

کیسه های پلی پروپیلن مورد نیاز بسته بندی بسیاری از صنایع با بالاترین استانداردهای بسته بندی روز دنیا است.

کیسه های پلی پروپیلن با توجه به سفارش مشتری، نوع و وزن محصولات، طریقه بارگیری، ابعاد و همچنین ضخامت نخ (Denier) مختلف با توجه به نیاز های گوناگون با اهداف زیر تولید شده است:

  • بسته بندی محصولات غذایی
  • کشاورزی
  • شیمیایی
  • کود
  • پتروشیمی
  • سیمان
  • پلیمرها

پخش عمده گونی پلی اتیلن

کیسه های پلی اتیلن مقاوم و انعطاف پذیر در برابر پارگی اند و از دوام بالایی برخوردارند. هر سه این ویژگی ها برای بسته بندی هایی با وزن سنگین مورد توجه است.

به همین منظور شرکت های صنعتی از این محصول برای بسته بندی محصولات و قطعات صنعتی استفاده می کنند. این محصول  به دلیل داشتن ویژگی هایی از قبیل رنگ شفاف در موزه ها و در زمینه های بایگانی نیز مورد استفاده قرار می گیرد.

این محصول باعث جلوگیری از نفوذ نور خورشید می شود که این نوع بسته بندی میتواند مانع از آسیب دیدگی توسط نور بشود.

همچنین این کیسه در برابر رطوبت مقاوم است. این دو ویژگی استفاده از کیسه های پلی اتیلن را برای بسته بندی محصولات را مورد توجه قرار میدهد. 

پخش عمده گونی کنفی

بازرگانی فاضل بافت یکی از بهترین شرکت های پخش عمده گونی کنفی در ایران می باشد. این شرکت با سال ها تجربه در تولید انواع گونی و با کیفیت های بسیار عالی توانسته به خوبی در سال های اخیر محصولاتش را به فروش زیاد برساند. گونی کنفی در عایق بندی ساختمان ها مورد استفاده قرار گیرد.از این گونی ها در بین دیوار های ساختمان ها استفاده می شود برای جلوگیری از ورود گرما و سرما میکند.

پخش عمده گونی کنفی توسط شرک فضل بافت واقع در شهرک صنعتی رشت انجام میشود. قیمت های این محصولات به صورت متری و رولی محاسبه می شود. چنانچه نگران قیمت ها می باشید میتوانید به سایت مراجعه فرمایید زیرا تمام قیمت ها استانداد و مقرون به صرفه می باشد.

قروش و پخش این محصول به صورت عمده و جزیی می باشد و به تمام نقاط ایران ارسال می شود. تراکم بالا و کیفیت فوق العاده این محصول با عث رضایت بسیاری از مشتریان می باشد. شرکت فاضل بافت دارای گارانتی پس از فروش هم می باشد و این از نکات مهمئ و قابل توجه این شرکت می باشد.

پخش عمده گونی پلاستیکی جامبوبگ در تهران

گونی جامبوبگ یکی از بهترین گونی های پلاستیکی است که برای انتقال و حمل اجسام سنگین و حجیم استفاده میشود. گونی های جامبوبگ در ابعاد و اندازه های مختلف و در رنگ های مختلف تولید میشوند. همچنین نخ های متفاوتی برای تولید جامبوبگ استفاده میشوند.

بازرگانی فاضل بافت بنابر سفارش مشتری انواع گونی پلاستیکی جامبوبگ و سایر انواع گونی را به صورت گسترده در سراسر تهران و سایر شهرهای ایران عرضه میکند.

سایر محصولات گونی پلاستیکی

کارخانه گونی بافی فاضل بافت با سالها تجربه در زمینه تولید گونی پلاستیکی با کیفیت فعالیت میکند. کارخانه گونی بافی بازرگانی فاضل بافت با استفاده از مدرنترین تکنولوژی روز دنیا بهترین محصولات گونی پلاستیکی را تولید و به صورت عمده در تهران و سایر شهرهای ایران پخش میکند. 

گونی پلاستیکی

نخ نوار بافی

گونی پلاستیکی

کیسه گونی صدفی

گونی پلاستیکی

کیسه OPP

گونی پلاستیکی

توری سایبان

گونی پلاستیکی

کیسه توری لنو

بهترین مرکز پخش گونی در تهران

بازرگانی فاضل بافت با تولید انبود انواع گونی پلاستیکی با کیفیت بالا یکی از بهترین مراکز پخش گونی و فروش گونی عمده در تهران است. بازرگانی فاضل بافت مرکز پخش گونی چتایی, تولیدی گونی چتایی و سایر انواع گونی پلاستیکی و عرضه کننده گونی به صورت عمده در سراسر ایران است. کارخانه تولید گونی فاضل بافت با بهره گیری از بهترین دستگاه های تولید گونی پلاستیکی و متریال ساخت گونی توانسته است محصولات با کیفیت خود را به صورت انبوه و عمده در سراسر ایران پخش کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *